Mitä tehdä, kun on musta turkki ja ulkona helteet? Kaivautua saunamökin alle tietenkin! (Sain slaagin kun kuulin tästä, ihan varmasti se mutustelee rotanmyrkkyä syöneitä hiiriä!!! Onneksi ei mutustellut, mutta tuli mökin alta aika likaisena...)

Mitä tehdä, kun on jumissa saunamökin alla? Vikistä isi apuun! (Akseli joutui purkamaan tiilejä...)

Mitä tehdä, kun isi loikoilee uimapatjalla, mami kaupungissa ja itse rannalla? Haukkua ja lopulta pulahtaa isin luo!  (Fantsu vihaa uimista eikä se edes osaa uida oikein, jolloin se lähes uppoaa...) Kun Akseli pääsi uimapatjallaan epätoivoisesti räpiköivän Fantsun luo, Fantsu totesi, ettei mitään vaaraa ollut. "Tässähän mä vaan vähän lipittelen järvivettä... En mä mitään hätääntynyt... Ihan coolisti tässä vaan näin... rennosti otan..."

Mitä tehdä, kun mennään illalla nukkumaan, mutta ulkona on vielä valoisaa? Ryömiä pitkin lattioita sänkyjen alla! (Puhelimessa, minä: "Mikä toi ääni on?" Aksu: "En mä tiedä." minä: "MISSÄ FANTSU ON??!!" Aksu: "Ai se ryömii sängyn alla")

 

Tälläisiä kommelluksia Fantsun mökkireissulta ja Akselin (palkalliselta!!!) lomalta. Kuvia ei tietenkään ole, valitettavasti paremmalle puoliskolleni ei aina heti ensimmäiseksi tule mieleen: Mitä mahtavinta blogi-materiaalia!